Wyszukiwarka Google!


Witaj na Forum.Cichymotocykle.pl






Zarejestruj sie! || Przypomnij haslo!
Strona Glówna    FAQ    Grupy    Użytkownicy    Szukaj    Profil    Kontakt    Wiadomosci


 Ogłoszenie 
Droga moim domem, a nie odcinkiem który do niego prowadzi... 96MC

MOTO-SPOTKANIA w każdą ŚRODĘ godz 19:00 w Easy Rider Pub Czarnotki - All bikers welcome!

EASY RIDER PUB CZARNOTKI KLIKNIJ TUTAJ

 Wymiana bannerami gg:2710742 
Poprzedni temat «» Następny temat
Yamaha XJ900 Diverson
Autor Wiadomość
BOLO
Bolo


Motors: KEEWAY MATRIX
Pomógł: 3 razy
Wiek: 21
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 599
Skąd: ŚNIECISKA
Wysłany: 2010-02-23, 22:18   Yamaha XJ900 Diverson [Cytuj]

Witam...

Niedawno do naszego serwisu trafiła yamaha xj 900 diverson

Fota obrazująca sylwetkę moto... my robiliśmy inny w kolorze wiśniowym :)


Do roboty były następujące rzeczy... :
-regulacja i czyszczenie gaźników (4 szt.)
-regulacja zaworów
-naprawa tylnego hamulca... (wymiana klocków)


I tak ...
rozebranie moto

--------------------------------------------------
- regulacja gazników ...
Gaźniki na stole

... bierzemy sie za rozbieranie :)

ciąg dalszy ... gaźniki rozebrane jak tylko sie dało ... wszystko co ruchome porozkręcane aby dokładnie wyczyścić ... wydmuchać każdy kanał każdą szczelinę- zakamarek...wszystko wyregulowane-ustawione według motodaty....

Zawory...
-zdejmujemy kapę zaworową ...

I tak... w motocyklu 4 cylindrowym ustawiamy zawory w kolejności ....
1 cyl, 2 cyl , 4 cyl, 3 cyl,
po zdjęciu kapy ustawiamy rozrząd tak aby pasował na cechy (cechy na wale i wałkach rozrządu)
po włożeni (delikatnie) wktętaka w 1 cyl ustalamy czy znajduje się we właściwej pozycji (czyli na samej górze ) następnie mozemy sprawdzać luzy zaworowe na 1 cyl...

nastepnie wktętak w 2 cyl ... przekręcenie wału o pół obrotu i wktętak powinien zostać maksymalnie wypchnięty w górę .... i sprawdzamy luzy na 2 cyl... i tak z 4 i 3....
W naszej yamaszce ....niezgadzały sie luzy ssące na 2 i 3 o 0,03mm oraz 1 zawór wydechowy na 3 o 0,02
regulacja wymagała rozebrania całego rozrządu

regilacja plegała na wymianie podkładek widocznych na zdjęciu .........

wkładamy jakiś kluczy pręt aby zachaczyć łancuszek rozrządu aby nie wpadł do silnika... (cięzko pózniej wydostać :( )
ważne aby każda stopkatrzymająca wałek rozrządu trafiła na swoje miejsce oraz śruby trzymające były także w swoich miejscach... (kazde wykręcanie i wkręcanie osłabia gwinty tymbardziej ze w tej sytuacji są aluminiowe )
po ustawieni wszystkich zaworów czas na ustawienie rozrządu
ustawiamy wał zgodnie z cechą na karterze oraz cechy z wałków rozrządu z cechami na silniku zakładamy łancuszeki i sprawdzamy jeszcze raz czy cechy sie zgadzają... wkręcamy napinacz i obracamy silnikiem 2-3 razy aby sprawdzić czy nic nie blokuje i czy nic nie jest luzne... sprawdzamy raz jeszcze luzy zaworowe.. dla pewności ... skęcamy kapę i resztę moto i śmigamy ...

PS... z góry przepraszam za błędy ort oraz jezeli któreś zdannie jest nieskładne ... ale ze względu na pózna porę mózg już nie myśli tak jak powienien
_________________
Dobrze, że życie jest tylko jedno... drugiego bym nie przetrwał..

MOTOR JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
TUNING ZABAWĄ
FREESTYLE PODSTAWĄ
Ostatnio zmieniony przez Cichy 2010-03-23, 09:04, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM] [E-mail]
   
 
Śliwa


Motors: Suzuki SV1000S
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 2517
Skąd: Środa Wlkp.
Wysłany: 2010-02-26, 16:39    [Cytuj]

No wiedze, ze ludzią Słoneczko przypomniało o motocyklach. Pierwsze dni gdzie temperatura była wiosenna a tu już motocykl w garażu na serwisie. Klasa.
_________________
"Droga moim domem, a nie odcinkiem, który do niego prowadzi"
[Profil] [PM] [E-mail]
   
 
marfeusz

Wiek: 28
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2010-03-08, 04:05    [Cytuj]

a ja mam k...wa problem z elektryką, świeci tylko przednia lampa, tył, stop i kierunki odmówiły posłuszeństwa :/ cóż to może być, może ktoś wie? :-x
[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
   
 
Śliwa


Motors: Suzuki SV1000S
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 2517
Skąd: Środa Wlkp.
Wysłany: 2010-03-08, 19:06    [Cytuj]

Kolego ten temat gdzie indziej albo w mechanice motocyklowej lub załóż osobny temat. Oczywiście wiemy i pomożemy ale najpierw porządek.
_________________
"Droga moim domem, a nie odcinkiem, który do niego prowadzi"
[Profil] [PM] [E-mail]
   
 
JASIU1986

Motors: YAMA\HA XJ 900 DIVERSION
Wiek: 28
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 1
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2012-04-23, 20:17    [Cytuj]

BOLO, BOLO, BOLO, Witam mam pytanko zakupiłem yamahae xj 900 diversion 95r chciałbym zapytać na ile obrotów fabrycznie wykręcić śruby od mieszanki paliwo-powietrze??
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Koszula

Motors: Suzuki VZR 1800
Status w klubie 96MC: Prospect
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 52
Skąd: Środa - Staine RFN
Wysłany: 2012-05-02, 10:09    [Cytuj]

A co ja mam powiedzć też nie podołał moim wymaganiom stoi u seniora na warsztaćie :-(
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by StartVISION.pl - Style na forum
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12